5. Jaarverslag 2021

Jaarverslag 2021

'Learning, key for evolution': levenslang leren is een belangrijke sleutel tot professionele én persoonlijke voldoening. Vanuit deze visie hebben we ook in 2021 heel veel wél kunnen doen, ondanks alweer een bewogen jaar. We vertellen er je graag over in dit jaarverslag 2021.

Voorwoord

2021 was een woelig jaar dat opnieuw in het teken van de coronapandemie stond. Na de gedwongen improvisatie van 2020 gingen we in 2021 vooral aan de slag met onze creativiteit en ons innovatietalent en toonden we ons blijvend veerkrachtig!

Kwaliteit

Leren met impact, daar gaan we bij Febelfin Academy voor, ongeacht de omstandigheden en aangepast aan de mogelijkheden.

Community

We streven ernaar jouw preferred learning partner te zijn. We ondersteunen financieel talent zo goed mogelijk en brengen zo onze sector dichter bij de maatschappij.

In 2021 zette FA meer dan ooit in op dialoog met haar stakeholders : met welke concrete uitdagingen worden spelers binnen de financiële sector geconfronteerd en welke skills zijn er nodig om hier op een toekomstgerichte en duurzame manier mee om te gaan. Uit die interactie ontstonden een aantal interessante projecten.

Innovatie

Leren met impact is het handelsmerk van Febelfin Academy. Daarom maakten we ook in 2021 gebruik van een aantal innovatieve leeroplossingen.

Ontwikkeling

Ook in 2021 bleven we werken aan de professionele uitdagingen van morgen en aan professionele mobiliteit.

Bestuur

Bestuurders zijn op zoek naar een klankbord, willen leren van de visie en de aanpak van anderen, zijn geïnteresseerd in best practices.