6. Voorwoord

Voorwoord

Welkom bij het Febelfin Academy jaarverslag 2023. Als business academy voor financiële professionals hebben we de missie onze studenten en deelnemers alles te leren wat ze nodig hebben om hun rol op te nemen in onze uitdagende sector.

Graag geven we jullie in ons jaarverslag een overzicht van enkele realisaties :

• Nieuwe programma's en cursussen over o.a. klantgerichtheid, duurzaamheid, risicomanagement en data-analyse.
  • Kwaliteit staat centraal in alles wat we doen en we zijn blij met de mooie resultaten.
  • Het versterken van onze band en samenwerking met onze , organisaties en experts, die ons geholpen hebben met hun kennis, ervaring en middelen.
  • Het versterken van onze rol  als expert op het gebied van L & D expert in onze sector.

We zijn trots op wat we hebben gedaan, maar we weten ook dat er nog veel uitdagingen en kansen zijn. De financiële sector verandert snel en ingrijpend, door technologie, maatschappij, milieu en regels. Dit betekent dat we steeds moeten vernieuwen en verbeteren om bij te blijven en onze missie en visie waar te maken in 2024!

We zijn dankbaar en blij met de steun en het vertrouwen die we hebben gekregen van onze stakeholders en partners, met name onze raad van bestuur, klanten, docenten en partners. We hopen dat onze samenwerking en relatie met hen nog beter en sterker wordt in de komende jaren.

We nodigen je uit om dit jaarverslag te lezen en hopen dat je het interessant en informatief vindt. We horen graag je mening en suggesties, die ons zullen helpen om onze dienstverlening te verbeteren en om onze impact te vergroten.

Veel leesplezier!

Ann Vanlommel | Managing Director Febelfin Academy

Het opleidingsaanbod wordt continu aangepast aan de actualiteit en dus bekijken we jaar na jaar welke de nieuwe evoluties zijn en welke opleidingen nodig zijn om daarmee mee te zijn. Financiële professionals hebben continu nood aan opleiding om zich te kunnen aanpassen aan de snel veranderende omgeving, waarin zowel de jobinhoud als de verwachtingen continu evolueren

Kerncijfers