Wat moet ik doen indien ik mijn paswoord niet meer ken?

in Bankbemiddeling

Tijdens uw eerste login, gelieve een paswoord te kiezen dat u gemakkelijk onthoudt.
Indien u uw paswoord toch vergeten bent, gelieve via de loginpagina door te klikken op “Wachtwoord vergeten?”

Er wordt u dan een nieuw paswoord bezorgd aan het door u opgegeven emailadres.

Indien uw inschrijving gebeurd is via uw opleidingsverantwoordelijke (via het oefen- en examenplatform en niet via onze website), gelieve rechtstreeks contact op te nemen met de interne opleidingsverantwoordelijke binnen uw organisatie zodat hij/zij u een nieuw paswoord bezorgt.

Indien u verder problemen zou ondervinden, gelieve contact op te nemen met info@febelfin-academy.be en volgende gegevens door te geven: uw naam, voornaam, emailadres, uw aanvraag tot een nieuw paswoord.

Andere vragen in deze categorie

  1. Voldoe ik aan de wettelijke kennisvereisten in bank (cfr. Wet Willems)?
  2. Ben ik vrijgesteld van het examen?
  3. Hoe kan ik mij bij Febelfin Academy inschrijven voor het examen?
  4. Hoe krijg ik toegang tot het oefen- en examenplatform en de handboeken?
  5. Wie moet ik contacteren indien ik nog geen toegang heb gekregen tot het oefen- en examenplatform (activatiemail)?
  6. Wat moet ik doen indien ik mijn token voor het examen niet heb ontvangen?
  7. Wat kan ik doen indien ik niet kan deelnemen op de geplande datum?
  8. Hoe verloopt het examen?
  9. Waar vind ik mijn examencertificaat terug?
  10. Hoe schrijf ik mij in voor een herexamen?
  11. Waar kan ik het examen afleggen?
  12. Ken ik het examenreglement?
  13. Wat is de duur van de vereiste ervaring?
  14. Moet ik bijscholing volgen in bank?
  15. Welke opleidingen leveren mij punten op om de geregelde bijscholing te bewijzen?
  16. Hoe kan ik bijscholingspunten bekomen door het volgen van webinars?
  17. Ken ik de opleidingsverstrekkers geaccrediteerd door Febelfin Academy?
  18. Waar vind ik de gedragsregels en de FAQ inzake bank- en beleggingsdiensten?