Wie moet ik contacteren indien ik nog geen toegang heb gekregen tot het oefen- en examenplatform (activatiemail)?

in Verzekeringsbemiddeling

Indien uw inschrijving gebeurd is via uw opleidingsverantwoordelijke (via het oefen-en examenplatform en niet via onze website), gelieve rechtstreeks contact op te nemen met de interne opleidingsverantwoordelijke binnen uw organisatie.

Indien u bent ingeschreven via onze website en u hebt uw toegang niet ontvangen na betaling van de factuur, gelieve contact op te nemen met info@febelfin-academy.be en volgende gegevens door te geven: uw naam, voornaam, emailadres, voor welk examen u toegang wenst te verkrijgen.

 

Andere vragen in deze categorie

  1. Voldoe ik aan de wettelijke kennisvereisten in verzekeringen (cfr. Wet Cauwenberghs)?
  2. Ben ik vrijgesteld van het examen?
  3. Hoe kan ik mij bij Febelfin Academy inschrijven voor het examen?
  4. Hoe krijg ik toegang tot het oefen- en examenplatform en de handboeken?
  5. Wat moet ik doen indien ik mijn token voor het examen niet heb ontvangen?
  6. Wat moet ik doen indien ik mijn paswoord niet meer ken?
  7. Hoe zijn de examens gestructureerd?
  8. Hoe verloopt het examen?
  9. Wat kan ik doen indien ik niet kan deelnemen op de geplande datum?
  10. Waar vind ik mijn examencertificaat terug?
  11. Hoe schrijf ik mij in voor een herexamen?
  12. Waar kan ik het examen afleggen?
  13. Ken ik het examenreglement?
  14. Wat is de duur van de vereiste ervaring?
  15. Antiwitwaswetgeving in levensverzekeringen: Moet ik mijn theoretische kennis bewijzen en hoe?
  16. Moet ik bijscholing volgen in verzekeringen?
  17. Welke opleidingen leveren mij punten op om de geregelde bijscholing te bewijzen?
  18. Hoe kan ik bijscholingspunten bekomen door het volgen van webinars?
  19. Ken ik de opleidingsverstrekkers geaccrediteerd door Febelfin Academy?
  20. Waar vind ik de gedragsregels en de FAQ inzake de bemiddeling en distributie van verzekeringen?