6. Ontwikkeling

Ontwikkeling

Febelfin Academy is er voor iedereen die zich verder wil verdiepen in onderwerpen waar hij/zij nu al mee bezig is, maar ook voor alle medewerkers die verder wensen te evolueren in hun loopbaan.

‘Cyber security: financial crimes and fraud in the digital age’ – een vernieuwende e-learning.

Febelfin Academy onderzoekt hoe nieuwe formats het leren niet alleen leuker maar vooral efficiënter en impactvoller kunnen maken. ‘Ontwikkel een innovatieve tool om onze medewerkers optimaal te wapenen tegen de toenemende gevaren van cybercriminaliteit op een snelle, aangename en vooral effectieve manier’ dat was de opdracht die we kregen vanuit de financiële sector om een basisopleiding cybersecurity op te zetten. In co-creatie met Instruxion, I-Force en de sector zelf kwam op die manier de nieuwe E-Learning ‘Cyber security: financial crimes and fraud in the digital age’ tot stand. De E-learning is opgevat als een reportage, een reality show bijna, waarin 2 cybercriminelen gevolgd worden. De kijker/deelnemer leert zo hun methodes van binnenuit kennen en leert hoe zichzelf en z’n organisatie ertegen te beschermen.

Info en inschrijving

Fin Days 2023

Tijdens de Fin Days ontmoeten medewerkers van verschillende banken mekaar en krijgen zij een algemene update over een actueel thema. Dit gebeurt door een ‘evangelist’ terzake, een ervaren lesgever-expert die op een laagdrempelige manier, toegankelijk voor iedereen, het onderwerp écht tot leven brengt. Ook in 2023 bereikten we op die manier heel wat medewerkers met onze ‘iedereen mee’ boodschap en konden we samen onze blik verruimen rondom volgende onderwerpen:

• Wat betekent duurzaamheid voor jouw carrière in finance
  • Data-geletterdheid, een cruciale vaardigheid voor financiële professionals
  • Uitdagingen en opportuniteiten voor de financiële sector

Ook in 2024 worden de Fin Days georganiseerd.

Info en inschrijving