Ontdek onze training in telefonische communicatie, ontworpen voor alle medewerkers die hun vaardigheden willen verbeteren in telefonische interactie met klanten. Of je nu een interne of externe verkoper bent, een medewerker van een contactcenter of een relatiebeheerder, deze training helpt je om een professioneel niveau te bereiken en om moeilijke gesprekken effectief te beheren. Je zal de nodige tools verwerven om je telefonische gesprekken te optimaliseren en de tevredenheid van je klanten te verhogen.
Deze opleiding heeft als doelstellingen om:
Total price *
Members: € 550
Non-members: € 650
Partners/ BZB: € 550
Incompany: tailor-made, prices on request
Please let us know you're interested in this training should there be no date available, the planned date does not suit you and/or this session is full. As soon as about 5 people are registered on the interest list, we will propose a new course date. Your registration on the interest list is free of charge and without any obligation.
Deze training is geschikt voor alle medewerkers die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten, zowel inbound als outbound. en die hun professionele aanpak willen optimaliseren:
Basic level: Er is geen specifieke voorkennis vereist voor deze opleiding.
Inhoud
Doel van de opleiding & praktische afspraken:
PRAKTISCHE INFORMATIE
Een ‘Klassikale opleiding’ volg je in groep. Je bent samen met de andere deelnemers en de docent aanwezig op een afgesproken tijdstip in hetzelfde leslokaal. Er is mogelijkheid tot interactie en feedback, zowel van de deelnemers naar de docent toe als omgekeerd. Het lesmateriaal bestaat als basis uit een presentatie via het MyFA leerplatform , aangevuld met diversen zoals (digitale syllabus, presentatie, audiovisuele fragmenten, …).
Opleidingsmateriaal:
Freddy Jules Hamerlinck
Personal development