6. Kwaliteit

Kwaliteit

Febelfin Academy staat voor een optimale, kwaliteitsvolle leerervaring. We monitoren onze kwaliteit voortdurend door in gesprek te gaan met onze deelnemers en lesgevers. Hun feedback laat ons toe onze dienstverlening verder te optimaliseren

Best Lecturer Awards

Onze lesgevers blonken tijdens de coronaperiode meer dan ooit uit door flexibiliteit, veerkracht en engagement. Mede dankzij hen bleven onze deelnemers verzekerd van kwalitatieve leerervaringen.

In 2022 kon Febelfin Academy voor het eerst na de coronaperiode weer de ‘Best Lecturer Awards’ uitreiken. Deze awards worden jaarlijks uitgereikt op basis van evaluaties door de deelnemers aan opleidingen.

Er werden Best Lecturer Awards uitgereikt in 2 categorieën, financieel technische opleidingen en opleidingen persoonlijke ontwikkeling.

Tevredenheidsenquête lesgevers en deelnemers

Weten wat onze stakeholders willen en verwachten is een voorwaarde om onze dienstverlening te kunnen blijven verbeteren. ‘Learning, key for evolution’ is ook op dit punt onze leidraad. Febelfin Academy houdt daarom de vinger aan de pols door een jaarlijkse tevredenheidsenquête bij zowel lesgevers als deelnemers.

In 2022 mochten we een algemene tevredenheidsscore van 95,2% noteren bij onze deelnemers.

Daarnaast evalueerde maar liefst 100% van onze lesgevers de samenwerking met Febelfin Academy als goed (10%), zeer goed (42%)of uitstekend (48%).​​​​​​

Deze cijfers doen ons veel plezier, ze bevestigen onze inspanningen en motiveren onze teamleden om elke dag het beste van zichzelf te geven en je nog beter van dienst te zijn.

We staan voor je klaar!

Ons team engageerde zich ook in 2022 elke dag om van leren een feest te maken in grote en kleine dingen. We horen het onze deelnemers en lesgevers dan ook heel graag zeggen: 'Febelfin Academy is een beetje familie'.

Contacteer ons!