5. Jaarverslag 2022

Jaarverslag 2022

2022 stond voor Febelfin Academy vooral in het teken van consolidatie, het hervinden van evenwicht. We creëerden een 'nieuw normaal' waarbinnen leren met maximale impact onveranderd ons doel blijft. We delen de hoogtepunten van 2022 met jou in dit jaarverslag.

Voorwoord

Febelfin Academy staat ten dienste van klanten en partners. In het jaarverslag laten we hen graag aan het woord en we lichten daarom enkele topics toe die ons allen bezig hielden in 2022, het jaar van de consolidatie, van het 'nieuwe normaal'

Febelfin Academy onderhoudt een voortdurende dialoog met al haar stakeholders. Op die manier verzekeren we onze klanten van een dienstverlening die een optimaal antwoord biedt op de uitdagingen waarmee zij geconfronteerd worden. Ook in 2022 werden een aantal interessante projecten uitgewerkt voor en samen met onze klanten.

Kwaliteit

Febelfin Academy staat voor een optimale, kwaliteitsvolle leerervaring. We monitoren onze kwaliteit voortdurend door in gesprek te gaan met onze deelnemers en lesgevers. Hun feedback laat ons toe onze dienstverlening verder te optimaliseren

Innovatie

Leren met maximale impact, daar zetten we op in! Dat betekent ook dat we jou maximaal willen ontzorgen zodat jij je alleen nog moet bezig houden met de inhoud van je examen, opleiding of bijscholing.

Community

Febelfin Academy is niet zomaar een opleidingsinstituut. Het is bovenal een ontmoetingsplaats voor de financiële sector waar ideeën ontstaan of samen komen en waar we ieders professionele ambitie ondersteunen.

Ontwikkeling

Febelfin Academy is er voor iedereen die zich verder wil verdiepen in onderwerpen waar hij/zij nu al mee bezig is, maar ook voor alle medewerkers die verder wensen te evolueren in hun loopbaan.

Bestuur

Bestuurders binnen de financiële sector worden geconfronteerd met heel specifieke uitdagingen. Febelfin Academy wil hen een kader aanbieden waarbinnen ze hun corporate governance skills verder kunnen ontwikkelen.