6. Innovatie

Innovatie

Leren met maximale impact, daar zetten we op in! Dat betekent ook dat we jou maximaal willen ontzorgen zodat jij je alleen nog moet bezig houden met de inhoud van je examen, opleiding of bijscholing.

Proctoring examens zijn nu ook deel van ons standaard aanbod

Waar we tijdens de coronaperiode misschien nog vooral uit noodzaak examens op afstand organiseerden met online toezicht, blijkt deze manier van examineren een aantal onmiskenbare voordelen te hebben, ook in een internationale context.

Examens met online toezicht (proctoring) maken nu dan ook deel uit van ons standaard aanbod. Het examen is identiek aan het examen dat je ter plaatse bij Febelfin Academy aflegt. Enkel de locatie en de manier waarop toezicht gehouden wordt is verschillend. Je kan via het online proctoring systeem examen doen voor bankbemiddeling, verzekeringsdistributie en kredietbemiddeling.

Hoe werkt een examen met ONLINE TOEZICHT? (proctoring)

Abonnementen: zorgeloze organisatie van je bijscholing

Werken in de financiële sector is zeer boeiend en gevarieerd maar ook best uitdagend. De sector verwacht daarom terecht dat medewerkers zich permanent bijscholen.

Om je te helpen bij de organisatie van die bijscholing lanceerde Febelfin Academy in 2022 3 abonnementsformules, de zogenaamde ‘Flex Packages’. Wie inschrijft voor een abonnement krijgt voor een vaste prijs toegang tot een brede waaier aan opleidingen. Op die manier heb je niet alleen de garantie dat je alle nodige bijscholingspunten kan behalen, je blijft ook op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen binnen je vakgebied én je hebt vrije toegang tot een hele bibliotheek aan ondersteunende kennis.

Ontdek de FLEX PACKAGES