1. Home › 
  2. › 
  3. › 
  4. Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

, Persoonlijke ontwikkeling

Naar aanleiding van de huidige Covid-19 impact, bieden we jou een opleiding aan om gesprekken aan te knopen met jouw klanten die in een moeilijke situatie verkeren, vaak vanwege financiële zorgen.

Hoe breng je genuanceerd en op een correcte manier moeilijke boodschappen over? Hoe ga je om met de emoties van jouw klanten en hou je jouw eigen stresssignalen onder controle?

Ontdek het in onze hands-on online workshop vanaf 9 februari!

Opleiding & Finance: what's new?

De Fin Challenge 2023 onderzoekt nieuwe bancaire business modellen

Ben je gepassioneerd door al wat beweegt in onze sector, hou je van een uitdaging en filosofeer je w...

Lees meer

Kredieten en duurzaamheid : de laatste stand van zaken

Wat moet je als kredietbemiddelaar nu eigenlijk weten over duurzaamheid en ‘groene kredieten’ om een...

Lees meer

538b28b7-fe6b-4aed-9b37-3eb146361e71

Kruip in de huid van een witwascrimineel en ontmasker witwaspraktijken!

Wie zijn ze, wat doen ze en hoe kunnen we ze een stapje voor blijven? Wie in de financiële sector wi...

Lees meer