1. Home › 
  2. › 
  3. › 
  4. Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

, Persoonlijke ontwikkeling

Naar aanleiding van de huidige Covid-19 impact, bieden we jou een opleiding aan om gesprekken aan te knopen met jouw klanten die in een moeilijke situatie verkeren, vaak vanwege financiële zorgen.

Hoe breng je genuanceerd en op een correcte manier moeilijke boodschappen over? Hoe ga je om met de emoties van jouw klanten en hou je jouw eigen stresssignalen onder controle?

Ontdek het in onze hands-on online workshop vanaf 9 februari!

Delen

Opleiding & Finance: what's new?

Zelfsturing bij opleidingen, een win/win voor alle betrokkenen

Door zelfsturing krijgen de deelnemers het heft in handen en kunnen flexibel een datum inplannen, d...

Lees meer

3 opleidingen rond AI om efficiënter te werken

Artificiële intelligentie is de volgende game changer voor de financiële sector. ‘Artificiële intell...

Lees meer

5 cruciale trends over leren in de financiële sector

Hoe meer verplichte opleidingen medewerkers moeten volgen, hoe minder overtuigd ze zijn van het nut ...

Lees meer