1. Home › 
  2. › 
  3. › 
  4. Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

, Persoonlijke ontwikkeling

Naar aanleiding van de huidige Covid-19 impact, bieden we jou een opleiding aan om gesprekken aan te knopen met jouw klanten die in een moeilijke situatie verkeren, vaak vanwege financiële zorgen.

Hoe breng je genuanceerd en op een correcte manier moeilijke boodschappen over? Hoe ga je om met de emoties van jouw klanten en hou je jouw eigen stresssignalen onder controle?

Ontdek het in onze hands-on online workshop vanaf 9 februari!

Delen

Opleiding & Finance: what's new?

Nieuwe E-learning versterkt leidinggevenden in hun rol rond psychosociaal welzijn

Hoe herken je als leidinggevende de eerste signalen van stress of burn-out bij een medewerker? Wat d...

Lees meer

Van perfectionisme naar authentieke groei en ontwikkeling

We streven met z’n allen naar beter, sneller, meer en foutloos. Naar afgevinkte lijstjes, totale acc...

Lees meer

Omgaan met verbale agressie op de werkvloer

“Ik eis dat u dit doet en wel meteen, anders wil ik de manager spreken.” “Jullie zijn allemaal dezel...

Lees meer