1. Home › 
  2. › 
  3. › 
  4. Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

, Persoonlijke ontwikkeling

Naar aanleiding van de huidige Covid-19 impact, bieden we jou een opleiding aan om gesprekken aan te knopen met jouw klanten die in een moeilijke situatie verkeren, vaak vanwege financiële zorgen.

Hoe breng je genuanceerd en op een correcte manier moeilijke boodschappen over? Hoe ga je om met de emoties van jouw klanten en hou je jouw eigen stresssignalen onder controle?

Ontdek het in onze hands-on online workshop vanaf 9 februari!

Opleiding & Finance: what's new?

CVE-20200907-Febelfin-511 (1)

Ben jij onze nieuwe Account & Relationship Manager? Solliciteer hier!

Want to join us? Voor de ondersteuning van ons team zijn we actief op zoek naar een gedreven Account...

Lees meer

CVE-20210113-Febelfin academy-222

2020 in review: Van buitengewoon naar het nieuwe normaal!

Zijn jouw opleidingsbehoeften ingelost na een buitengewoon jaar? Getuigenissen, quotes, cijfers,… de...

Lees meer

CVE-20210113-Febelfin academy-051

AML & Privacy: match or clash? Onze nieuwste webinar geeft tekst en uitleg!

De stroom aan nieuwe anti-witwas ontwikkelingen gekoppeld aan de uitdagingen rond data protection: d...

Lees meer