1. Home › 
  2. › 
  3. › 
  4. Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

, Persoonlijke ontwikkeling

Naar aanleiding van de huidige Covid-19 impact, bieden we jou een opleiding aan om gesprekken aan te knopen met jouw klanten die in een moeilijke situatie verkeren, vaak vanwege financiële zorgen.

Hoe breng je genuanceerd en op een correcte manier moeilijke boodschappen over? Hoe ga je om met de emoties van jouw klanten en hou je jouw eigen stresssignalen onder controle?

Ontdek het in onze hands-on online workshop vanaf 9 februari!

Delen

Opleiding & Finance: what's new?

De ESG-uitdagingen voor de financiële sector in 2025

2025 vormt een kantelpunt voor duurzaamheid in het bedrijfsleven, en zeker binnen de financiële sect...

Lees meer

Respect op de werkvloer: bouwstenen voor een positieve organisatiecultuur

Voelt jouw werkomgeving altijd respectvol aan? Of merk je, net als velen, dat het soms toch wat wrin...

Lees meer

Fin Challenge 2025: De financiële sector als motor voor duurzaamheid

Op 3 en 4 april 2025 vond in Brussel de vierde editie van de Fin Challenge plaats, een initiatief va...

Lees meer