1. Home › 
  2. › 
  3. › 
  4. Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

, Persoonlijke ontwikkeling

Naar aanleiding van de huidige Covid-19 impact, bieden we jou een opleiding aan om gesprekken aan te knopen met jouw klanten die in een moeilijke situatie verkeren, vaak vanwege financiële zorgen.

Hoe breng je genuanceerd en op een correcte manier moeilijke boodschappen over? Hoe ga je om met de emoties van jouw klanten en hou je jouw eigen stresssignalen onder controle?

Ontdek het in onze hands-on online workshop vanaf 9 februari!

Delen

Opleiding & Finance: what's new?

Fin Challenge 2025: De financiële sector als motor voor duurzaamheid

Op 3 en 4 april 2025 vond in Brussel de vierde editie van de Fin Challenge plaats, een initiatief va...

Lees meer

Levenslang leren als hefboom voor sterk bestuur: de Masterclasses van Febelfin Academy

In het opleidingsaanbod bij Febelfin Academy zijn er verschillende opleidingen specifiek toegespitst...

Lees meer

Effectieve leiders in de financiële sector: welke verplichtingen gelden voor permanente bijscholing?

In de financiële sector stoppen de reglementaire vereisten rond bekwaamheid niet bij de eerste insch...

Lees meer